EMU Black

EMU Black to wiodący w swojej klasie, samodzielny system zarządzania silnikiem, zaprojektowany do obsługi najbardziej zaawansowanych i złożonych silników. Jest następcą naszego sprawdzonego systemu EMU. Przez cały okres istnienia EMU zebraliśmy wiele danych, które pozwalają nam znacząco udoskonalić sprzęt i oprogramowanie urządzenia. EMU Black jest przeznaczony do samochodów wyścigowych, drogowych, motocykli, łodzi i zastosowań w silnikach stacjonarnych. Układ EMU Black steruje układami paliwowymi, zapłonowymi i pomocniczymi w silnikach od 1 do 12 cylindrów, w tym silnikach z przepustnicami typu drive-by-wire i systemem VVT. Może bezpośrednio sterować maksymalnie 6 pasywnymi lub 12 inteligentnymi cewkami i nie wymaga zewnętrznych modułów wzmacniacza/zasilania, aby to osiągnąć. Zaawansowane strategie sterowania przewodowego zapewniają szeroki zakres kontroli przepustnicy wraz z zaawansowanym sprawdzaniem prawdopodobieństwa (usterki/błędu) dla bezpieczeństwa. Bezpłatne i łatwe w instalacji uaktualnienia oprogramowania sprzętowego jeszcze bardziej zwiększają możliwości systemu (np. nowe strategie, wzorce wyzwalania, strumienie danych CAN).

OGÓLNY

Zakres temperatur AECQ100 KLASA 2 (-40 do +105˚C)
Zabezpieczenie przed odwrotnym podłączeniem baterii Tak, wewnętrzny
Napięcie robocze 6-22V, odporność na przepięcia zgodnie z ISO 7637
Załącznik IP 60, aluminium obrabiane CNC na zamówienie
Rozmiar (mm) i waga (g) 150x72x31, 390
Złącza Złącze samochodowe FCI 1 x 24, 1 x 39
Komunikacja komputerowa USB (z oprogramowaniem klienta PC), szeregowy, CAN

WYJŚCIA

Wyjścia wtryskiwacza 6 wyjść zabezpieczonych 5A, strona niska
Wyjścia zapłonu 6 wyjść 7A (szczyt 15A) (obsługuje cewki pasywne i aktywne)
Wyjścia AUX 6 wyjść zabezpieczonych 5A, strona niska
Inne wyjścia Pełny mostek do 7A, można używać jako osobne wyjścia lub 2 mostki H
Podgrzewacz WBO Zabezpieczona strona niska do 5A
Komunikacja Szeregowy, magistrala CAN BUS 2.0B

WEJŚCIA

Wejścia analogowe 9 wejść, rozdzielczość 10 bitów, 0-5 V (zabezpieczone)
Wejścia EGT 2 dla termopary typu K
Czujnik spalania stukowego 2 wejścia
Czujnik tlenu LSU 4.2, LSU 4.9 lub wąskie pasmo
Wejścia wyzwalające 3 (podstawowe, 2 kamery) Oprogramowanie Halla/VR do wyboru
WSS 1 (Hala / VR)
Czujnik Flex Fuel Tak
Wejścia przełącznika 3 wejścia, przełączane na masę

CZUJNIKI

Czujniki temperatury IAT, CLT, temperatura oleju, temperatura parowania AC
Czujnik ciśnienia MAP, Ciśnienie oleju, Ciśnienie paliwa (cecha zdefiniowana przez użytkownika), Czujnik ciśnienia AC, Ciśnienie wsteczne
Czujnik tlenu LSU 4.2 lub 4.9 (wbudowany kontroler), wąskie pasmo, zewnętrzne kontrolery WBO
Prędkość Czujnik prędkości pojazdu (VR/HALL), Czujnik biegów (czujnik, obliczony)

TANKOWANIE

Wtryskiwacze Do 8 wtryskiwaczy HiZ (sekwencyjnie)
Kontrola kąta wtrysku 0-720 stopni, początek lub koniec wtrysków
Kompensacja baterii Zdefiniowany przez użytkownika kreator popularnych wtryskiwaczy
Strategie tankowania Gęstość prędkości oparta na VE, Alpha N
Temperatura ładowania powietrza. Na podstawie IAT i CLT
Tabela VE 2 tabele 16×20 (Obciążenie x RPM), rozdzielczość 0,1%
Indywidualne wykończenie cylindra Tak
Wstrzyknięcie etapowe Tak
Dodatkowa korekta Korekty czujnika tlenu, korekta EGT (na cylinder), BARO, TPS vs MAP, TPS vs RPM, rozgrzewka, podtlenek azotu, LC, ALS, ASE, ciśnienie paliwa, czujnik spalania stukowego
Korekcja w czasie rzeczywistym oparta na lambdzie Korzystanie z tabeli docelowej Lambda
Wzbogacenie Acc. / Deceleracyjne Tak

ZAPŁON

Wyjścia zapłonu 6 dla cewek pasywnych i aktywnych (wybierane programowo)
Obsługiwane wyzwalacze N-1, N-2, N-3, N+1, Multitooth, wyzwalacze Subaru, wyzwalacz Nissan, Lotus Elise, wyzwalacz Audi, Renault Clio Wiliams / Alpine, Colt 1.5CZ, Wrangler
Tabela kątów zapłonu 2 tabele 16×20 (Obciążenie x RPM), rozdzielczość 0,5 stopnia
Wersja na cylinder Tak
Kompensacja czasu pracy akumulatora Używany zdefiniowany kreator popularnych cewek
Nietypowa zgodność ognia Zależne od aplikacji
Dodatkowa korekta CLT, IAT, TPS vs MAP, Nitrous, Idle, Knock sensor, LC, Pit limiter, ALS, Flat shift, Timery, Acc. enrichment

CZUJNIK STUKÓW

Kanały 2
Zakres częstotliwości rezonansowej 1-20kHz, AAF trzeciego rzędu
Próbowanie Zdarzenie zapłonu sterowane, okno stukowe
Akcje Opóźnienie zapłonu, wzbogacanie paliwa, wskazanie na desce rozdzielczej

KONTROLA BIEGU JAŁOWEGO

Typ sterowania Elektromagnesy PWM (2,3 przewody), sterowanie przewodowe, silniki krokowe (bi- i unipolarne), odcięcie zapłonu, odcięcie paliwa
Strategia kontroli Pętla otwarta/zamknięta, sterowanie kątem zapłonu
Korekta VE Tak, dla Alpha-N
Poprawki Sprzęgło AC, wentylator chłodziwa, wejście analogowe

KONTROLA WZMOCNIENIA

Zwiększ tabele referencyjne i docelowe 2 serie 10×10 (TPS vs RPM)
Strategie kontroli Pętla otwarta/zamknięta (na bazie PID)
Poprawki Przekładnia, VSS, IAT, EGT

STEROWANIE PRZEWODOWE

Strategia kontroli Zaawansowana 3D PID + statyczna kompensacja tarcia
Obsługiwane przepustnice Wszystkie z silnikiem DC i zapotrzebowaniem na prąd mniejszym niż 6,5 A

Kreator 28 popularnych przepustnic elektronicznych

Charakterystyka położenia PPS do przepustnicy Tabela 3D
Wsparcie BLIP Tak
Wsparcie SLA Tak

KONTROLA TRAKCJI

Strategia TC Delta RPM, kompensacja biegów
Redukcja momentu obrotowego Cięcie iskrowe przy użyciu stołu 3D (16×20)
Kontrola czułości Przełącznik obrotowy 10-pozycyjny

ZMIENNE ROZRZĄDY ROZRZĄDU

Obsługiwane systemy VVTi, MiVec, VANOS, Double Vanos
Liczba wałków rozrządu 2
Strategia kontroli Pętla zamknięta oparta na PID, tabele docelowe kąta CAM 12×12

PALIWO ELASTYCZNE

Pomiar zawartości etanolu Tak
Pomiar temperatury paliwa Tak
Mieszanie tabel VE, IGN, Lambda/AFR, Boost, Paliwo rozruchowe, ASE, Rozgrzewanie
Korekta temperatury paliwa PW Tak

SPORT

SLA 2 niezależne ustawienia ALS, obsługa DBW
Światło zmiany biegów Na lampkę zmiany biegów
Kontrola startu Tak
Cięcie zębate Tak (pętla otwarta), obsługa blipu DBW

Źródło: Przełącznik, ogniwo obciążnikowe, CAN

Ogranicznik pit stopu Tak
Toczące się anty-opóźnienie Tak

OCHRONA SILNIKA

Wartości bezpieczne dla czujników krytycznych Tak
Sygnalizacja awarii na pulpicie Tak, zdefiniowane przez użytkownika
Zabezpieczenie silnika przed przegrzaniem Tak (olej i płyn chłodzący), zdefiniowane przez użytkownika, limit obrotów
Zabezpieczenie przed niskim ciśnieniem oleju Tak, zdefiniowane przez użytkownika, wyłączone
Zabezpieczenie ciśnienia paliwa Tak, kompensacja dawki paliwa, limit obrotów, wyłączenie silnika
Wysoka temperatura spalin Alarm, korekta paliwa na cylinder, limit doładowania

Magistrala CAN

Standardowa CAN 2.0B 125, 250, 500, 1000 kbps
Obsługiwane tablice CAN ECUMASTER, Motec M800 Zestaw 1, Haltech E8 E11v2, Pectel SQ 6, AEM
Obsługiwane strumienie OEM CAN BMW E46, Citroen C2, Mazda RX8, Ford ST, Polaris RZR, Mini Cooper R53, Fiat 500, Renault Clio, Lotus, Ford Fiesta, Ford ST, EVO X (obsługa AYC)

INNY

Nieużywane wyjścia wtryskowe mogą być używane jako wyjścia AUX Tak
Funkcje wyjściowe Pompa paliwa, wentylator chłodziwa, wyjścia parametryczne, sterowanie podtlenkiem azotu, wyjście tabeli PWM 3D, sprzęgło AC, przekaźnik główny, prędkościomierz, obrotomierz
Ochrona hasłem Tak, 2 poziomy
Timery Paliwo, zapłon, doładowanie, timery sterowane przez wyjścia wirtualne
Obsługa pulpitu szeregowego AIM, RaceTechnology
Autotuning Tak
Wbudowany zakres wyzwalania Tak
Wycięcie lasu Rejestrowanie w czasie rzeczywistym na komputerze PC, rejestrowanie na zewnętrznych rejestratorach (szeregowym / CAN)

Drukuj