ADU 5" i 7"
Z dumą ogłaszamy nową rodzinę produktów ECUMASTER Racing Dash. Zaprojektowaliśmy ADU5 i ADU7 w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku na niedrogi wyświetlacz deski rozdzielczej z możliwością rejestrowania. Naszym konkretnym celem było stworzenie w pełni konfigurowalnego, bogatego w funkcje, wysokiej jakości rozwiązania dla kierowców wyczynowych. Skonsultowaliśmy się z profesjonalnymi kierowcami i inżynierami wyścigowymi i zaprojektowaliśmy ADU tak, aby przekroczyło ich wymagania. Przede wszystkim ADU zaprojektowano tak, aby wyświetlał wszystkie najważniejsze informacje w sposób łatwy do odczytania, a także oferował kompleksową strategię wyświetlania alarmów. Nasze zaawansowane jednostki wyświetlania są dostępne w wersjach 5” i 7”. Obie wersje są wyposażone w ekrany antyodblaskowe o wysokiej rozdzielczości i dużej widoczności, gwarantujące doskonałą widoczność w każdych warunkach oświetleniowych. ADU jest wyposażony w wiele wstępnie skonfigurowanych stron, które użytkownik końcowy może dostosować do wyświetlania danych wymaganych na każdym etapie wyścigu (np. trening, kwalifikacje, wyścig, rozwiązywanie problemów itp.). Strony mogą być zmieniane ręcznie lub automatycznie (w oparciu o zdefiniowane warunki). Każdy kanał wyświetlany na stronie (wskaźniki, ikony, teksty itp.) można łatwo modyfikować w czasie rzeczywistym za pomocą przyjaznego dla użytkownika oprogramowania opartego na systemie Windows. Nasz kompleksowy system nakładek ułatwia wyświetlanie wielu stron dla ważnych danych (np. niskie ciśnienie oleju, najlepsze okrążenie itp.) niezależnie od faktycznie wyświetlanej strony.

OGÓLNY |
|
Zakres temperatur | AECQ100 KLASA 3 (-40 do +85˚C) |
Zabezpieczenie przed odwrotnym podłączeniem baterii | Tak, wewnętrzny |
Napięcie robocze | 6-22V, odporność na przepięcia zgodnie z ISO 7637 |
Załącznik | Rev.1 ->IP 60, aluminium obrabiane CNC na zamówienie
Rev.2 ->IP 65, aluminium obrabiane CNC (uszczelnione) ADU7″ AS ->IP 60, aluminium obrabiane CNC na zamówienie |
Złącza | 1 x 35 pozycji, złącze samochodowe AMP |
Komunikacja komputerowa | CAN BUS – interfejs Ecumaster, Peak lub Kvaser |
Typ wyświetlacza | TFT800×480 |
Jasność wyświetlacza | 5″ – 600 cd/m2, 7″ – 1000 cd/m2 |
Waga | 5″ – 408 g, 7″ – 732 g |
WEJŚCIA / WYJŚCIA |
|
Wejścia analogowe | 8 wejść, 10 bitów, 0-5 V, rezystor pull-up/pull-down sterowany programowo 10K. Wszystkie wejścia analogowe mogą być używane jako przełączniki |
Wejścia cyfrowe | 8 wejść cyfrowych, czułość wejściowa sterowana programowo (VR, Hall), rezystory podciągające 4K7 sterowane programowo, używane do czujników prędkości silnika, Flex Fuel, prędkości kół, prędkości wału turbosprężarki. Wszystkie wejścia cyfrowe mogą być używane jako przełączniki |
Wyjścia | 2 wyjścia niskonapięciowe (przełącznik na masę), do 2A, 1 wyjście analogowe (0-5V) 10 bitów |
+5V wyjście | Monitorowane wyjście 5 V do zasilania zewnętrznych czujników |
KOMUNIKACJA |
|
Interfejs CAN | 2 x CAN2.0 A/B, 250, 500, 1000 kbps |
Strumienie CAN | Zdefiniowane przez użytkownika |
Komunikacja szeregowa | RS232 Rx/Tx, protokoły AiM, Ecumaster, Hondata Kpro, Autronic |
USB | Służy do rejestrowania danych na zewnętrznej pamięci USB |
INNI |
|
Diody elektroluminescencyjne | 15 ultrajasnych diod LED RGB |
Akcelerometr/żyroskop | Akcelerometr 3D + żyroskop 3D do analizy dynamiki pojazdu |
Zegar czasu rzeczywistego | Tak, zasilany bateryjnie |
Czujnik światła | Tak, do automatycznej korekcji jasności |
Czujnik temperatury | Tak, do monitorowania temperatury urządzenia |